Tutkimuspäivät hakee konferenssiavustajia!

Opiskelija, kiinnostaako Työelämän tutkimus?

Työelämän tutkimuspäivät hakee tänäkin vuonna riveihinsä konferenssiavustajia!

Konferenssiavustajan toimenkuvaan kuuluu varmistaa, että päivät sujuvat mallikkaasti ja että käytännön järjestelyihin perehtyneitä ihmisiä osallistuu kaikkiin päivien ohjelmatilaisuuksiin. Avustajat vastaavat muun muassa tapahtuman infopisteestä sekä työskentelevät sali- ja työryhmävalvojina. Näin ollen heidän työpanoksensa on keskeinen osa tapahtumaa.

Konferenssiavustajilta odotetaan tänäkin vuonna tapahtuman sisältöön perehtymistä, yliopiston tilojen tuntemista sekä ennen kaikkea ystävällistä palvelua. Avustaja neuvoo osallistujia käytännön järjestelyihin liittyvissä ongelmissa ja auttaa tarvittaessa työryhmän vetäjiä sekä esitelmien pitäjiä heidän työssään. Vastineeksi tästä he saavat paitsi mahdollisuuden osallistua päivän ohjelmaan, myös konferenssipaidan, lounaat ja kahvitukset työssäolopäivinään sekä työtodistuksen. Aiempina vuosina avustajan tehtävästä on lisäksi ollut mahdollista saada 1 op opintosuoritus tekemällä kirjallinen raportti konferenssin loputtua, ja tämä käytäntö saa tänäkin vuonna jatkoa.

Lisätiedot ja ilmoittautuminen avustajaksi osoitteessa

Seuraa tapahtumaa twitterissä @TayWRD2019 !