Valokeilassa Tuukka Pakkala

Tuukka Pakkalan asiantuntijapuheenvuoro osana SalesDay2023-webinaaria!

Tuukka Pakkala, Head of Major Projects Sales, KONE Nordics, pitää SalesDay2023-webinaarissa asiantuntijapuheenvuoron. Kiinteänä osana työtään Tuukka seuraa megatrendejä, joilla on suuri vaikutus erityisesti kestävään toimintaan ja vastuullisuuteen. Näitä megatrendejä ovat mm. kaupungistuminen ja digitalisaatio. Tuukka painottaa, että on tärkeää huomioida vastuullisuus aivan kaikissa toimintaprosesseissa yrityksen ja asiakkaan välillä.

Tuukka lähtee työssään siitä, että yhdessä asiakkaiden kanssa määritetään kunnianhimoiset ja konkreettiset tavoitteet, jotta vastuullisia tekoja tapahtuisi käytännön tasolla. Ainoastaan yhdessä saavutetaan kestävän kehityksen tavoitteita myös myynnissä.

Suomessa on paljon osaamista, mutta miten sitä hyödynnetään?
Tuukka ajattelee, että mikäli suomalaisten osaamista voisi hyödyntää vielä paremmin, olisimme vieläkin paremmassa tilanteessa kansainvälisesti. Osaamisen hyödyntäminen on siis avainasemassa, mikäli halutaan nähdä tuloksia!

Fun fact: Tuukka on ensimmäinen koskaan Tampereen ammattikorkeakoulusta valmistunut BBA-opiskelija! Lue Tuukasta lisää puhujaesittelystä!