Sini Jokiniemi odottaa mielenkiinnolla, mitä 3.10. avatun ennakkokyselyn vastaukset tulevat kertomaan.
– Kestävyyden edistäminen myynnin kautta edellyttää samalla koko organisaation sitoutumista kestävään toimintaan. Myynti kuitenkin edelleen myy arvolupauksia, joita myyjän edustaman organisaation tulee lähteä lunastamaan asiakkaan ostopäätöksen jälkeen. Kuinka monen suomalaisyrityksen DNA:ssa kestävyys on todellista, ei vain viherpesua, jolloin myynnin kestävyyslupauksille on luvassa kunnollista vastinetta, Sini pohtii.
Sinin mukaan SalesDayn tarkoituksena on aina ollut herättää keskustelua, rakentaa yhteistä ymmärrystä sekä oivalluttaa. Kestävyysteeman osalta tämä onkin erittäin ajankohtaista ja tärkeää.
– Miten kestävyydestä saisi kunnon otteen, mitä kestävyys tarkoittaa käytännön toiminnan tasolla ja mitä jokainen myyntiroolissa toimiva asiantuntija voisi webinaarin jälkeen tehdä arjessaan kestävyyden edistämiseksi ja miten myyntijohto sekä koko organisaatio voisi tätä edistää, Sini kertoo. Tutustu Siniin tarkemmin puhujaesittelyistä.