SalesDay kiittää sydämellisesti!

Juhlavuoden SalesDay-webinaari järjestettiin rohkeasti LinkedIn Live-tapahtumana. SalesDay-webinaarin juhlateemaksi valittu Inhimillinen taajuus myynnissä houkutteli 580 nykyistä ja tulevaa myynnin ammattilaista ilmoittautumaan mukaan tapahtumaan.

Perjantaina 4.11.2022 järjestetyssä SalesDay-webinaarissa keskityttiin ihmisenä olemisen ytimeen. Inhimilliset perustarpeemme – tulla nähdyksi, arvostetuksi, osallistetuksi ja reilusti kohdelluksi – ovat läsnä myös B2B-myynnissä. Satojen LinkedIn-kommenttien ja reagointien perusteella tämän aihepiirin esillenostoa myynnissä on jo pitkään kaivattukin.

Webinaarin alkuvaiheessa katsojat äänestivät ennakkokyselyn avaintulosten pohjalta suosikkiteemansa, joista panelistit jatkoivat keskustelua. Sen jälkeen herättelevät asiantuntijapuheenvuorot tarjoilivat inhimilliselle taajuudelle erilaisia näkökulmia, tässä keskeisiä poimintoja:

• Sinne minne tunne menee, menee myös huomio
  • Välillä kannattaa käydä energiavarkaissa positiivisen ihmisen luona
  • Mieti, tuotko valoa ja energiaa tilaan tullessasi vai vietkö sitä pois
  • Myyntijohtajan tärkein tehtävä on johtaa hyvää energiaa ja ihmisiä, ei niinkään ”myyntiä

Chatissä viuhahteli 429 kommenttia verkostoitumispyyntöjen lisäksi, joten vuorovaikutus onnistui myös etänä. Katsojapalautteen mukaan studion tunnelma ja erilaiset tunteet välittyivät etänäkin eri puolille Suomea. Pääsponsorimme Myynnin ja Markkinoinnin ammattilaiset MMA:n sanoin: ”Verkkoseminaari voi tuntua sydämessä asti!”

Onnistuneen webinaarin taustalla toimii aina joukko ammattilaisia, jotka eivät useinkaan näy parrasvaloissa. On aika siirtää valokeila näitä ammattilaisia kohti: Renata Brito ja Jussi Hulkkonen tekivät loistavaa streamaus- ja studioteknistä työtä. Some-markkinoinnista vastasivat toisen vuoden tradenomiopiskelijat Liina Rouhe ja Severi Salomaa hienoin tuloksin.

Kohti inhimillisempää myyntielämää ja seuraavaa SalesDayta!