– Fyysinen läsnäolo ja inhimillinen puoli myynnissä on kuitenkin huomattavassa roolissa. Se antaa myös uusia ulottuvuuksia kaupan tekemiseen. Vaikka etäyhteydet ovat tulleet jäädäkseen, kaipaa asiakas tutkimustenkin mukaan kuitenkin aitojakin fyysisiä kohtaamisia, joka mahdollistaa inhimillisemmän lähestymisen myyntiprosessissa, Parri muistuttaa.
Igorin mukaan myynnissä korostuu tänä päivänä enemmän ja enemmän asiakasymmärryksen ja -kokemuksen merkitys.
– Parempi asiakasymmärrys esimerkiksi CRM:ää hyödyntäen varmistaa paremman ja tarpeisiin soveltuvamman palvelun ja sen myötä onnistuneemman asiakaskokemuksen. Asiakaskokemus on kilpailutekijä, joka on jo itsessään avainroolissa oleva yrityksen palvelu, joka yrityksen on tuotteen lisäksi mietittävä kuntoon, hän kertoo.
Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA on ollut jo useana vuonna kumppanina SalesDayssa. Mukana olo tapahtumassa on tuntunut Igorista hyvin luonnolliselta, sillä tapahtuman ajankohtainen aihe sekä puhuttelee myynnin väkeä, mutta tarjoaa myös uusia ajatuksia myyntityöhön. ✨