Jatko-opiskelijoiden työryhmä keskiviikkona 11.3.

Politiikan tutkimuksen päivien yhteydessä järjestettävä oma erillinen jatko-opiskelijoille suunnattu työryhmä tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden esitellä omaa väitöskirjatutkimusta ja saada omaan työhön kommentteja eri yliopistoista tulevilta kollegoilta. Verkostoituminen kannattaa aina!

Politiikan tutkimuksen jatko-opiskelijoille suunnattu työryhmä tarjoaa mahdollisuuden verkostoitua toisten yliopistojen tohtorikoulutettavien kanssa. Työryhmässä esitettävät paperit voivat olla väitöskirjojen tutkimussuunnitelmia, väitöskirjan eri lukujen luonnoksia, muita väitöskirjan tematiikkaan liittyviä tutkimuksia tai ideapapereita post doc -hankkeiksi. Palautetta antavat muiden jatko-opiskelijoiden lisäksi ainakin professorit Kaisa Herne ja Tapio Raunio. Tilaisuudessa keskustellaan myös eri suomalaisten yliopistojen politiikan tutkimuksen yksiköiden jatko-opiskelukäytännöistä. Seminaariosuus alkaa klo 13 Tampereen yliopiston tiloissa luentosalissa  PinniB3108 . Tämän jälkeen on mahdollisuus rentoutua virvokkeiden ja illallisen parissa.