Ohjelma
Torstai 10.10.2019
9:00-9:30
Aamukahvi
9:30-10:40
Lähtökohtia asiakasnäkökulmaan
Orientoituminen asiakasnäkökulmaan: mitä on asiakaslähtöisyys, asiakkuusajattelu tai asiakasarvo? Miksi nämä ovat tärkeitä johtamisen näkökulmasta? Miten asiakasnäkökulma asemoituu osaksi yritysten ja organisaatioiden toimintaa?
10:40-12:30
Asiakaskokemuksen johtaminen: miksi, mitä & miten
Miksi asiakaskokemus on noussut yhdeksi toiminnan kehittämisen painopisteeksi? Mitä se käytännössä tarkoittaa? Miten asiakaskokemusta voidaan kehittää & mitata?
12:30-13:30
Lounas
13:30-14:30
Näkökulmia asiakaskokemuksen johtamiseen. Case Pirkanmaan Osuuskauppa
Mitä asiakaskokemuksen johtaminen tarkoittaa henkilöstön näkökulmasta? Miten saada henkilöstö mukaan yhteisen tavoitteen taakse?
Toimialajohtaja Mirkka Saikanmäki, Pirkanmaan Osuuskauppa
14:30-14:50
Kahvi
14:50-15:30
Case-purku: keskeiset opit
Mitkä olivat keskeisiä havaintoja ja oppeja casesta?
15:30
Johtopäätökset ja päivän yhteenveto
Päivän keskeisimmät opit?